Elektrische fiets vat vlam in woning Filmwijk

In een woning in Filmwijk is dinsdagavond een elektrische fiets in brand gevlogen. Bij de brand raakte niemand gewond.

Even voor 20:00 uur kregen de hulpdiensten een melding binnen van brand in een woning aan de Hollywoodlaan. Ter plaatse bleek een woning vol rook te staan nadat een elektrische fiets in brand was gevlogen.

De bewoners hebben zelf de brand geblust. Zij zijn door ambulancepersoneel gecontroleerd maar hoefden niet mee naar het ziekenhuis. Waardoor de fiets in brand is gevlogen is niet bekend.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *