Persberichten

Politie zoekt getuigen inbraak Buitenboys

Bij sportvereniging S.C. Buitenboys is ingebroken. De politie zoekt de nog onbekende verdachten en de gestolen spullen en vraagt om tips.

In maart 2016 brandde de kantine van voetbalvereniging Buitenboys voor een groot deel uit. Er werd een tent neergezet zodat de 1300 leden en bezoekers toch hun natje en hun droogje kunnen krijgen. In de nacht van zaterdag 16 op zondag 17 april 2016 werd ingebroken in deze tent. In de tent stonden enkele afgesloten kasten met daarin een betaalautomaat en eten en drinken. De kasten zijn door de inbrekers opengebroken en ze hebben de spullen meegenomen. Voor de vereniging opnieuw een klap dus, want de gestolen spullen hebben een waarde van enkele duizenden euro’s.

Vragen
Heeft u iets gezien van de inbraak bij S.C. Buitenboys of weet u misschien wie de verdachten zijn? Bel dan gratis de Opsporingstiplijn van de politie 0800-6070. Of gebruik het formulier op deze pagina om uw tip bij de politie te melden. Als u uw naam liever niet wilt zeggen, meld uw informatie dan anoniem. Bel gratis 0800-7000 of gebruik het online formulier van Meld Misdaad Anoniem.