Brand in wooncomplex Muziekwijk

In een wooncomplex van stichting Vitree in Muziekwijk is maandagavond brand uitgebroken. De oorzaak was een vlam in de pan. 

Rond 19:50 uur brak er in het pand aan de Lierstraat brand uit. Al snel stond een deel van het pand vol met rook. De brandweer was snel ter plaatse en had de brand snel onder controle. De oorzaak bleek een vlam die in de pan was geslagen. Het vuur is doorgeslagen naar de afzuiginstallatie met schade aan de keuken tot gevolg. De aanwezige bewoners hadden zichzelf bij aankomst van de brandweer al in veiligheid gebracht.

De brandweer heeft het wooncomplex met een overdrukventilator geventileerd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en servicevoorwaarden zijn van toepassing.