Flinke schade bij woningbrand Walvisplein

In een woning aan het Walvisplein is dinsdagmiddag rond kwart voor drie brand uitgebroken. “Door een oververhitte frituurpan ontstond er een vlam in de pan”, aldus de brandweer. De aanwezige bewoners konden niet voorkomen dat het vuur zich uitbreidde.¬†Zij hebben zich snel in veiligheid gebracht, waardoor er niemand gewond is geraakt.

De brandweer was snel ter plaatse en schaalde op naar middelbrand. De brand was na ongeveer twintig minuten meester. De keuken heeft behoorlijke schade opgelopen. Specialisten van de verzekering zijn in kennis gesteld en zorgen voor de afhandeling van de schade.

 

4 gedachten over “Flinke schade bij woningbrand Walvisplein

  • 30 december 2014 om 18:46
    Permalink

    Hahhaha het kwam door de bewoner die perongelijk de kookplaten aan had laten staan waardoor het gordijntje van het raam op de kookplaat is gewaaid waardoor er brand ontsond er is nooit gefrituurd.

    Beantwoorden
    • 30 december 2014 om 18:46
      Permalink

      P.s. ik woon daar

    • 30 december 2014 om 19:38
      Permalink

      Hoi Rosselien, onze redacteur heeft gesproken met de persvoorlichter van de brandweer. Hij heeft het bovenstaande verteld. Groeten, Remon Peters. Redactie.

  • 2 januari 2015 om 12:01
    Permalink

    Tja.. Gordijnen hang je niet op bij een kookplaat. Een vlam in de pan kan altijd ontstaan maar om dan gordijnen zo dicht erbij te hebben is natuurlijk vragen om moeilijkheden.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *