Vlam in de pan in woning

Donderdagmiddag heeft er in een woning aan de Melkdistelweg korte tijd een kleine brand gewoed. In de keuken was de vlam in de pan geslagen. De brandweer die snel ter plaatse was heeft het pannetje buiten gezet om te laten afkoelen. Met behulp van de overdruk ventilator heeft men de rook die nog in het huis hing naar buiten geblazen. Bij de brand zijn geen gewonden gevallen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *