Overleden persoon aangetroffen bij Surfstrand

Bij het Surfstrand in Almere Haven is zondagmiddag een overleden persoon aangetroffen. Over de identiteit is nog niets bekend.

De politie doet op dit moment onderzoek naar de identiteit en de toedracht van het overlijden. Onder andere een team van Forensische Opsporing is op dit moment ter plaatse om onderzoek te doen. De brandweer, een politiehelikopter en een boot zijn ter plaatse geweest. De paden van het bos “Kinderwerk“, dat naast het strand ligt zijn met lint afgezet. Even voor 16:30 uur is een lijkwagen ter plaatse gekomen.

Update 19:05 uur: Inmiddels is gebleken dat het om het lichaam gaat van de sinds vrijdagochtend vermiste Emiel uit Almere. De man is die ochtend te voet van huis vertrokken. Via Burgernet is deelnemers toen gevraagd naar hem uit te kijken. Familie van de man heeft hem in het ziekenhuis geïdentificeerd. Hij is niet door een misdrijf om het leven is gekomen.

Een gedachte over “Overleden persoon aangetroffen bij Surfstrand

• Almeerseman

Oh man… Ik woon er tegenover en het is eigenlijk best een enge gedachte.. Je zou je hondje maar lekker aan het uitlaten zijn brr