Koolmonoxide in woning Wipmolenweg

Donderdagavond is de brandweer lange tijd bezig geweest in een portiekflat in de Molenbuurt vanwege een verhoogde concentratie koolmonoxide. De oorzaak is nog niet bekend.

Even na 19:30 uur kreeg de brandweer een melding van een brand in een woning aan de Wipmolenweg. Ter plaatse bleek dat er geen sprake was van brand. Wel werd in een woning een verhoogde concentratie koolmonoxide gemeten.

Brandweerlieden gingen op onderzoek uit om te achterhalen waar de koolmonoxide vandaan kwam. De brandweer heeft verschillende woningen en een garagebox gecontroleerd. Nergens werd een lek aangetroffen. De brandweer heeft de woning geventileerd en komt vrijdagochtend terug om opnieuw metingen te verrichten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *