Kort nieuws

Mogelijk brandstichting in tattooshop

Mogelijk brandstichting in tattooshopDonderdagnacht is er brand uitgebroken in een tattooshop aan de Deltastraat in het centrum van Almere Haven. De politie onderzoekt of er sprake is van brandstichting.

Kort na 3 uur donderdagnacht moest de brandweer in actie komen voor een brand aan de Deltastraat in Almere Haven. De brand die in een tattooshop woedde was snel onder controle. De brandweer trof sporen aan die mogelijk wijzen op brandstichting. De forensische en tactische opsporing van de politie onderzoekt de zaak. Bij de brand is niemand gewond geraakt.

Heeft u rond het tijdstip van de brand iets opvallends gezien in de omgeving van de Deltastraat of heeft u andere informatie die kan helpen bij het onderzoek, neem dan contact op met de recherche via 0900-8844. Dit kan ook anoniem, via 0800-7000.