PVV Almere: Avondklok voor bewoners AZC

AZC-AlmereDe Almeerse fractie van de PVV heeft schriftelijke vragen gesteld aan het college. De schriftelijke vragen gaan over het bericht wat vandaag in veel media opdook over de aanranding van een 20-jarig meisje. Volgens twee lokale nieuwswebsites zou het gaan om een aanranding door asielzoekers.

De PVV vraagt aan het college of zij het eens zijn met de uitleg van de politie dat de achtergrond van de verdachten niet van belang is. De PVV is het hier namelijk volstrekt mee oneens. Wanneer er bevestigend op geantwoord wordt vindt de PVV dat het volstrekt onverantwoord is “meer van deze criminelen” te huisvesten.

Daarnaast wil de fractie dat er een avondklok wordt ingesteld voor bewoners van het AZC. Volgens de PVV kunnen deze “tikkende tijdbommen” dan niet meer vrij rondlopen in de avond en nacht. Ook wil men dat het college aandringt op het onmiddellijk uitzetten van de daders.

Schriftelijke vragen PVV

4 gedachten over “PVV Almere: Avondklok voor bewoners AZC

• Echt asociaal, wat een tuig! Echt asociaal de reactie van de PVV (tuig).

• Janssen

Het tuig zit in het zogeheten asielzoekerscentrum. Pietje heb Jij dochters of een Zus?
      Denk dan eens aan de veiligheid van je familie I.p.v. onzin uit te kramen.

• mam de boer

Als je in het uitgaansleven om 3 uur ’s nachts ergens rondloopt en je wordt belaagd… hoe weet je dan dat het om een asielzoeker gaat???? Staat dat op hun voorhoofd of zo?

Eerst maar eens kijken wie er verdachte is en wat de rechter zegt.
    Maar nee, opperhoofd Wilders heeft al gevonnist en neemt gelijk maar even een paar duizend anderen in zijn vonnis mee.

Wal-ge-lijk.

• Dirk de Jong

je ziet het aan het kleurtje toch?
      je kan het ook vaak ruiken.