Motorrijder (26) overleden na ongeval

Een 26-jarige motorrijder uit Almere is woensdagavond om het leven gekomen bij een eenzijdig ongeval op de Spoordreef.

De motorrijder raakte in de bocht ter hoogte van de S. van Houtenweg de macht over zijn voertuig kwijt en kwam in de vangrail terecht. Toegesnelde hulpverleners hebben de man nog gereanimeerd. Hij is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, daar is hij aan zijn verwondingen overleden.

Hoe het ongeval heeft kunnen gebeuren is niet bekend, de politie is enige tijd bezig geweest met sporenonderzoek. De Spoordreef is in de richting van de Markerkant tijdens dit onderzoek afgesloten geweest.

2 gedachten over “Motorrijder (26) overleden na ongeval

• Rip man, je was een toffe peer.
    Fijn dat we je hebben leren kennen, jammer dat het van korte duur mocht zijn.
    Heel veel sterkte voor famile, vrienden en kennissen!

• Ja inderdaad hij was tof mocht altijd 3 uur rijden van hem wat een drama rip alex