29ste editie van de Almeerse Brandweerdag

De brandweer in Almere en de stichtingen ABRI en Triade hebben ook dit jaar gezorgd voor de organisatie van de 29ste editie van de Brandweerdag. De dag wordt elk jaar georganiseerd om gehandicapte kinderen en hun familie een leuke dag te bezorgen. Het thema dit jaar was de Olympische spelen. Het terrein van de brandweerkazerne in Stad was wederom de locatie waar de activiteiten zoals sportieve spelen plaatsvonden. De dag begon rond 10:15 uur met de officiĆ«le opening door burgemeester Annemarie Jorritsma en de commandant van de dag. Om 14:00 uur vertrokken alle deelnemers in een lange stoet van hulpverleningsvoertuigen met sirenes via de busbaan naar danceclub Eindelijk Weer voor een disco. De rit ging dit jaar door het centrum, Stedenwijk, ’t Oor, Veluwsekant en Filmwijk. Rond 16:30 uur werd weer koers gezet richting de kazerne om daar de dag af te sluiten. Bij deze editie werden zo’n 250 gasten ontvangen.

4 gedachten over “29ste editie van de Almeerse Brandweerdag

• Prachtig dat dit elk jaar gedaan word om mensen met een beperking een toffe dag te bezorgen #keepdoingwhatyourdoing

• Supermooie foto’s en prachtig filmpje! Zou ik de foto van de Amerikaanse politieauto (Dodge Coronet black&white) onder het viaduct in wat meer Kb’tjes van je mogen hebben voor de chauffeur daarvan?

• Arjen Peters

Tony,

Zou je ons een mail willen sturen via info@hv-almere.nl? Het email adres wat je hebt opgegeven bij je reactie werkt niet bij ons.

Met vriendelijke groet,
      Arjen Peters