Omgevallen kaars veroorzaakt woningbrand in Stationsstraat

Woensdagochtend rond kwart voor kwart voor 11 heeft er een korte woningbrand gewoed in een bovenwoning in de Stationsstraat. De hulpdiensten waren snel ter plaatse en hebben de brand geblust. Omstanders hadden de brand ontdekt en hebben 112 gebeld. Een omgevallen kaars was de oorzaak van de brand. De bewoonster bleek in slaap te zijn gevallen. Zij is ter controle naar het ziekenhuis vervoerd en maakt het naar omstandigheden goed.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *