Aanhouding na overval op supermarkt Tussen de Vaarten

Zaterdag aan het eind van de middag heeft er een gewapende overval plaatsgevonden op de Deen supermarkt in Tussen de Vaarten. De politie heeft één verdachte aangehouden.

Rond 17.30 uur vond een gewapende overval plaats op de Deen supermarkt aan de Rembrandtweg. De verdachte ging er met geld vandoor. De politie begon direct een zoektocht en verspreidde een signalement van de dader via Burgernet. Een politiehelikopter werd ingezet om mee te zoeken. Achter een sportzaal bij de Vincent van Goghstraat werd even later een verdachte,  22-jarige man, aangehouden. Hij had zich daar in een haag verstopt. De buit is uiteindelijk ook gevonden.

De supermarkt is wegens omstandigheden voorlopig gesloten. De politie is een onderzoek gestart naar de overval. Hiervoor heeft een medewerker van Forensische Opsporing onder andere een geladen vuurwapen veiliggesteld.

9 gedachten over “Aanhouding na overval op supermarkt Tussen de Vaarten

• Gewoon 12 jaar opsluiten. Bescherm de maatschappij tegen dit uitschot !

Losers met een hersencel van een amoebe

• Cas Voogd

Allereerst alle denkbare sterkte voor de personeelsleden van de Deen. Iedere dag doen zij hun uiterste best om ons, de klant, ter wille te zijn. Daarvoor mijn hartelijke dank. Het is uiterst triest dat er gewetenloze schoften rondlopen die menen gewapend zo’n winkel te overvallen. Wat mij betreft wordt dit soort tuig blijvend uit de samenleving gehouden. Nogmaals alle sterkte voor de personeelsleden!!

• Wat erg voor de personeelsleden, zij zijn altijd zo vriendelijk en behulpzaam, nu worden ze overvallen met gevaar voor hun leven, alle sterkte voor hen!

• Die krijgt natuurlijk minder straf dan de blokkeer Friezen.

• catqueen

Het ergste is, dat dat soort overvallers, dieven zich ook nog beklagen, omdat ze zelf te weinig geld bezitten en menen recht te hebben op het geld van anderen. Dat daar hard voor gewerkt wordt, dat zien ze niet..Ze zijn zo zielig en snappen niet, wat ze verkeerd doen..Zij willen zo graag Rolexxen en merkkleding…

• Jan Tabak

Zal de welbekende culturele verloerdering wel weer op zijn geweten hebben zoals gewoonlijk….

• Annemoon

Heel veel sterkte voor de medewerkers. Ze zijn altijd vriedelijk en behulpzaam. Een hele fijne supermarkt waar ik graag mijn boodschappen doe. Het zou voor de ndederlandse rechtspraak goed doen als rechters meer gaan kijken met wat deze overvallers andere mensen hebben aangedaan en dat veel meer laten mee spelen in de strafeis. Mijn eis zou zijn 2 jaar dienstverlening in de despbetrefende supermarkt met een bordje op hun rug dat zij de overvallers zijn. Maar dat mag natuurlijk niet!!!!

• Met de juiste advocaat zal hij er wel vanaf komen met een taakstrafje van 40 uur omdat hij een zielige jeugd heeft gehad, drugs gebruikte en daardoor niet bewust was van wat hij deed. Wat een sneuneus! Op die leeftijd al met een geladen pistool rondlopen, zegt al genoeg wat een loser die gozer is.

• Jan Snot

@Sjoerd,
    Bedoel je die LINKSE juiste advocaat?

Gewoon met z’n allen op de linkse partijen blijven stemmen hoor… dan hebben we over een paar jaar het wilde westen in Nederland.
    De politie kan het nu al niet meer aan om dit soort allochtonen zooi aan te pakken in Nederland!

Was de dader niet toevallig zwarte piet? want sinterklaas komt er wel aan.