Hulpdiensten

Geen spoed wel politie? 0900-8844

Website Politie Almere

Informatie:

Voor informatie kunt u terecht bij de politie in uw stadsdeel, of via het telefoonnummer 0900-8844

Almere Stad Oost

Almere Stad West

Almere Haven

Almere Buiten

GGD / Ambulance

NOODNUMMER: 1-1-2

SPOEDPOST: 0900 – 203 0 203 (€0,10 p/m + kosten mobiel) Kijk ook op spoedpostalmere.nl

Tandheelkunde / verloskundige: 0900 – 15 15

Brandweer

Informatienummer: 0900 0165

2 gedachten over “Hulpdiensten

• Monique de Nier

Beste hulpverleners van politie en ambulance Almere.

Ik wil jullie heel erg bedanken voor de hulp aan mijn man afgelopen zaterdag na zijn val van 7 meter. Jullie waren snel ter plaatse en hebben uitstekend eerste hulp verleend en gezorgd dat we heel snel in het AMC waren. Het gaat naar omstandigheden goed met hem, morgen volgt nog een zware operatie maar het komt weer helemaal goed met hem. Het belangrijkste is dat hij het kan navertellen. Nogmaals bedankt!

• Bart Buisman

Naar aanleiding van een gebeurtenis in het sportcomplex “Annapark” op maandag, 13 januari jongstleden wil ik hierbij namens onze sportvereniging”Heart-Beat Almere” mijn erkentelijkheid en bewondering uitspreken aan alle hulpverleners voor de zeer adequaat uitgevoerde hulpactie ten behoeve van een lid van onze club.

Na de melding via 112 was u er binnen de kortste tijd met volle inzet van mens en materieel en is de patiënt gereanimeerd en met spoed vervoerd naar het AMC. Ondanks alle professionele zorg is hij daar helaas overleden.

Ik zeg allen die zich hebben ingezet voor het levensbehoud van ons lid hartelijk dank en wens hen veel sterkte toe bij dit mooie maar ook moeilijke werk.

Met vriendelijke groet,

Bart Buisman, secretaris Heart-Beat Almere.