Kort nieuws

Gasfles ontploft in woning Kornwierde

Woensdagavond rond tien voor zes is de brandweer uitgerukt voor een woningbrand aan de Kornwierde in Almere Haven.

In de woning was een klein formaat gasfles ontploft. De brandweer heeft de brand geblust en de woning gecontroleerd. Ook hebben zij de woning geventileerd om de brandlucht uit het huis te blazen.

De bewoner is in de ambulance geholpen vanwege rook die hij had ingeademd. De man hoefde niet naar het ziekenhuis vervoerd te worden. Het is niet bekend hoe de gasfles is ontploft.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *