Deel Randstaddreef dicht na ernstig ongeval

Op de Randstaddreef heeft woensdagmiddag een ongeval plaatsgevonden. De bestuurder van de auto is met spoed naar het ziekenhuis gebracht. De politie meldt dat de bestuurder is overleden.

Rond 15:10 uur vond op de Randstaddreef ter hoogte van de rotonde met de Rijnweg een eenzijdig ongeval plaats. Een personenauto raakte door een onbekende oorzaak van de weg en kwam midden op de rotonde tegen een boom tot stilstand. Getuigen meldden dat de bestuurder mogelijk onwel is geraakt achter het stuur. De bestuurder van de auto is met spoed met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Donderdagochtend meldt de politie dat de bestuurder is overleden.

Weg dicht vanwege onderzoek

Agenten van de Forensische Opsporing Verkeer doen onderzoek naar de toedracht van het ongeval. Hierbij wordt onder andere gekeken naar remsporen, krassporen, voertuig- en slachtofferpositie die vervolgens fotografisch worden vastgelegd.

Vanwege de hulpverlening en het onderzoek was een deel van de Randstaddreef lange tijd afgesloten. De weg is inmiddels weer open.