Brand in wasdroger woning Stripheldenbuurt

In de Stripheldenbuurt heeft zaterdagavond brand gewoed in een woning. Een wasdroger was in brand gevlogen. 

Rond 22:40 uur brak op de bovenste verdieping van een woning aan de Idéfixstraat brand uit in een wasdroger. De brandweer was snel ter plaatse en heeft de brand geblust. Er raakte niemand gewond.

De brandweer heeft de woning geventileerd. Waardoor de brand in de wasdroger is ontstaan is niet bekend.

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *