Vlam in de pan in woning Zutphenstraat

Zaterdagmiddag om kwart over drie is de brandweer uitgerukt voor een keukenbrand in de Zutphenstraat in Stedenwijk.

In een woning was een pannetje op het vuur in brand geraakt. Hierdoor liep de woning snel vol met rook. De brandweer kwam ter plaatse en heeft het vuur vervolgens snel kunen doven. Nadat de brand uit was heeft de brandweer ook de woning geventileerd.

Er raakte niemand gewond.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *