Kleine brand in garagebox

In een garagebox in het centrum van Almere Haven heeft zaterdagmiddag brand gewoed. De brand was snel onder controle.

Rond 14.45 uur brak er brand uit in een garagebox aan de Haak in het centrum van Almere Haven. De brand is vermoedelijk ontstaan door kortsluiting in een computer die in de garage stond. Enkele andere spullen zijn door de brand beschadigd geraakt.

De brandweer had de brand snel onder controle en heeft de garage geventileerd. Bij de brand raakte niemand gewond.

Foto 4: Sander Freesen

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *