Slachtoffer schietincident Verzetswijk overleden

Het slachtoffer van het incident aan de Kapitein de Langestraat in Verzetswijk van dinsdagavond is in het ziekenhuis overleden. Dat heeft de politie bekend gemaakt. Drie verdachten zijn aangehouden.

Het gaat om een 20-jarige man uit Almere. Rond 21.20 uur kwam de melding van een schietincident binnen bij de hulpdiensten. Toegesnelde agenten troffen een ernstig gewonde man in de woning aan die niet aanspreekbaar. Hij werd naar een ziekenhuis gebracht waar hij later kwam te overlijden. Bij de woning konden twee mannen worden aangehouden, een derde verdachte meldde zich later in de nacht zelf op het politiebureau.

De drie Almeerders van 17, 19 en 20 jaar zitten vast voor nader onderzoek naar hun mogelijke betrokkenheid bij het incident. In de woning werd sporenonderzoek gedaan en er wordt gesproken met betrokkenen om te achterhalen wat zich in de woning heeft afgespeeld.

3 gedachten over “Slachtoffer schietincident Verzetswijk overleden

• Waarom wil jij dat weten

• Sabri