Slachtoffer (15) van steekpartij Bouwmeesterbuurt overleden

Het slachtoffer van de steekpartij van dinsdagavond op het Pirellipad in de Bouwmeesterbuurt, een 15-jarige jongen uit Almere, is overleden. Dat heeft de politie zojuist bekend gemaakt.

Het slachtoffer werd ter plaatse behandeld door de trauma-arts en het ambulancepersoneel en met spoed overgebracht naar het ziekenhuis. Het leven van de jongen bleek echter niet meer te redden. Hij overleed in het ziekenhuis. De recherche doet onderzoek naar de toedracht en het motief. Uit het onderzoek bleek dat er vermoedelijk twee verdachten bij het incident waren betrokken. Onderzoek van de politie leidde naar de mogelijke verblijfplaats van de verdachten. De politie trof hen daar aan en arresteerde de twee. Het gaat om jongens uit Almere en beiden zijn 15 jaar oud.

Informatie melden

De recherche wil graag in contact komen met eventuele getuige(n). Men kan contact opnemen via het telefoonnummer 0900-8844 of informatie melden via het Meldformulier op Politie.nl. Mocht u anoniem uw informatie willen delen dan kan dat via Meld Misdaad Anoniem, telefoon 0800-7000 en via M-Online.

10 gedachten over “Slachtoffer (15) van steekpartij Bouwmeesterbuurt overleden

• Mijn hemel, 15 jaar en nu vastzitten voor moord, want dat is het uiteindelijk.
    Het zullen in alle drie de gevallen je kinderen maar zijn.
    Diep en diep treurig !!!!!!

• Knap stukje speurwerk van de politie Almere, mes is net gevonden ruim een 24 uur na het gebeuren door vrienden van het slachtoffer

• 15 jaar. Wat erg voor alle betrokkenen en nabestaanden. ?

• mark, ik fiets er zeer vroeg in de morgen voorbij , waar het mes later is gevonden lag toen nog aardig wat sneeuw en het mes (als dat al HET mes was) was niet te zien. Ik wist überhaupt niet wat er gebeurd was daar smorgens om 5 uur dat ik voorbij fietste want het was zo als elke morgen…alsof er niks gebeurd was, maar in de middag rond 5 uur was alles afgezet. maar wat anderen al als reactie gaven is meer relevant….15 jaar !!!! wat is er misgegaan, treurig, geen woorden voor.

• Echt heaa pfffff dat maakt het nog veel zwaarder om te begrijpen.. Rust zacht lieve shaqil ?

• Pardon?

• RIP shaqil. Goeie, aardige en loyale jongen. Mis je nu al! Je Deed niemand wat kwaad en vind dit echt erg wat er ineens is gebeurd. Kan het nog steeds niet geloven dat je er niet meer bent en me leven zonder jou verder gaat.😭. Je bent in 1 klap weg 💔 i will miss you untill we meet again 🙏👀

• Die jongens moeten echt gaan boeten voor wat gedaan hebben!! Ze moeten echt levenslang celstraf krijgen vind ik want ze hebben shaqil’s leven weg genomen en hem krijgen we nooit meer terug! Echt erg, die jingens die dit hebben gedaan hebben echt geen besef hoeveel pijn ze ons en vooral de ouders hebben gegeven🙏🙏🙏 rust zacht bro❤

• omdat de daders minder jarig zijn, zullen ze volgens het jeugdrecht worden behabdeld tenzij anders wordt bepaald door de rechter. bij jeugdrecht zijn de straffen laag, zoals 1 of 2 jaar gevangenisstraf. Jammer dat het ontnemen van het leven van iemand, niet altijd zwaar bestraft wordt. Dat is tenslotte wat wij als maatschappij niet willen.