Brand in frituurpan in berging L.C. van der Vlugtstraat

In de berging van een woning aan de L.C. van der Vlugtstraat in de Bouwmeesterbuurt is woensdag aan het begin van de avond een kleine brand uitgebroken. Door adequaat optreden van de bewoner bleef de brand beperkt en raakte er niemand gewond.

Een frituurpan, die na gebruik was teruggezet in de berging, bleek korte tijd later in brand te zijn gevlogen. Toen de bewoner de brand ontdekte heeft hij onmiddellijk de deur van de berging gesloten, om de toevoer van zuurstof te beperken. De brandweer werd gewaarschuwd en hij lichtte ook zijn buren in, die meteen met hun twee kleine kinderen en een huisdier de woning verlieten.

De brandweer kon het brandje eenvoudig blussen en heeft de berging verder gecontroleerd. Het is niet bekend of de berging verder schade heeft opgelopen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *