Brand in trappenhuis galerijflat Kornwierde

Dinsdagmiddag is er brand ontstaan in het trappenhuis van een flat aan de Kornwierde. Bij de brand raakte niemand gewond. 

De hulpdiensten werden om 15:00 uur gewaarschuwd dat er brand was uitgebroken in een galerijflat aan de Kornwierde in Almere Haven. Ter plaatse bleken in het trappenhuis enkele fietsen en een kinderwagen in brand te staan. De brandweer heeft de brand geblust. Hoe de brand heeft kunnen ontstaan is niet bekend.

Bewoners van de flat reageerden bezorgd omdat ze niet naar beneden konden tijdens de brand in het trappenhuis.

Eén gedachte over “Brand in trappenhuis galerijflat Kornwierde

  • 26 augustus 2017 om 00:30
    Permalink

    Er hoor voor de veiligheid altijd een noodtrap te zijn slechte bouw aliantie

    Beantwoorden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *