Kort nieuws

Vrijwilligers buurtpreventieteam bedreigd in Muziekwijk

Dinsdagavond 23 mei hielden agenten een verdachte aan op verdenking van bedreiging van medewerkers van buurtpreventie bij station Muziekwijk. Twee weken geleden werden er ook al vijf jongeren aangehouden nadat zij buurtpreventieleden hadden mishandeld.

Rond 20.30 uur schakelden medewerkers van buurtpreventie de politie in. Zij gaven aan dat ze bedreigd werden vanuit een groep jongeren. Toegesnelde agenten zetten de omgeving af en gingen op zoek naar degene uit de groep die de bedreiging zou hebben geuit.

De gene die de bedreiging heeft geuit, een 16-jarige Almeerder werd in de omgeving van de Borodinstraat aangehouden en overgebracht naar het politiebureau.

2 gedachten over “Vrijwilligers buurtpreventieteam bedreigd in Muziekwijk

• Half jaartje opsluiten die gasten en hun ouders verplichten om diezelfde tijd mee te lopen met het buurtpreventie team!!

• Jullie verpesten je zelf en de jeugd.