Persberichten

Daders gevlucht na inbraak sportvereniging

PB_0328Zondagavond 22 november hebben twee personen ingebroken bij een sportvereniging aan het Rie Mastenbroeksportpark. De politie zoekt getuigen.

Rond 20.20 uur kreeg de politie melding van een getuige die twee verdachte personen had zien lopen op het balkon van de sportkantine. Toen de verdachten in de gaten kregen dat ze gezien waren, renden ze weg en vluchtten vervolgens vermoedelijk op een bromfiets. Het is niet duidelijk in welke richting. Ze droegen donkere kleding en hadden een bivakmuts op.

Later bleek dat er ingebroken was in twee bouwketen die op het terrein stonden. Hierbij werd onder andere een slijptol meegenomen. Met deze slijptol is vermoedelijk geprobeerd de kantine binnen te komen. Kennelijk is dit niet gelukt en hebben de inbrekers de slijptol bij de deur achtergelaten.

Iets gezien?

Heeft u in de avond van zondag 22 november iets verdachts gezien of gehoord in de omgeving van de sportvereniging? Neemt u dan contact op met de politie via 0900-8844. Wanneer u liever anoniem melding wilt maken, kan dat ook. Belt u dan met Meld Misdaad Anoniem: 0800-7000 of ga naar www.meldmisdaadanoniem.nl.