Persberichten

Autobrand in Waterwijk, mogelijk brandstichting

PB_2746In de nacht van woensdag 22 op donderdag 23 oktober brak er brand uit in een auto die geparkeerd stond op de Blauwe Pan in Waterwijk.

Getuigen belden om 03.15 uur naar de politie, omdat op de Blauwe Pan een auto in brand stond. De politie en brandweer gingen ter plaatse en troffen een auto aan die al volledig in brand stond. De brandweer bluste de auto. Aan de hand van de aangetroffen situatie wordt rekening gehouden met brandstichting. Nader forensisch sporenonderzoek wordt ingesteld.

Informatie melden

De politie roept een ieder die iets weet, gehoord of gezien heeft dat te maken kan hebben met dit incident op kontakt op te nemen via het telefoonnummer 0900 – 88 44 of via Meld Misdaad Anoniem telefoon 0800-7000.