Uitslaande brand in flat Cinemadreef

In een woning van een flat aan de Cinemadreef heeft woensdagavond een uitslaande brand gewoed. De brand brak rond 18:20 uur uit in de slaapkamer van de woning op de vierde verdieping. Omdat op dat moment niemand in de woning aanwezig was moest de brandweer de deur eruit rammen om binnen te komen. Hierna was de brand snel onder controle. Eén persoon is naar het ziekenhuis gebracht vanwege astmatische klachten, maar of zij ook aanwezig was in de flat is niet duidelijk, zo liet een woordvoerder van de brandweer weten. Waardoor de slaapkamer volledig uitbrandde is nog niet bekend. Met behulp van een overdrukventilator werd alle rook uit de flat verdreven. Nadat alle bewoners op de hoogte waren gebracht over de stand van zaken door de brandweer, de gemeente en de Stichting Salvage mochten zij weer terug naar hun woning.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *