Man overleden na val van balkon

Een man die maandagmiddag over een balkon van een flat aan de Cinemadreef wilde klimmen is hierbij gevallen en komen te overlijden.
Volgens een woordvoerder van de politie had hij zichzelf buitengesloten. De bovenburen hadden hem binnengelaten, zodat hij via hun balkon naar zijn balkon kon klimmen. Tijdens de klimpartij is hij waarschijnlijk uitgegleden en van twee of drie hoog naar beneden gevallen.
Meerdere hulpverleners zijn enige tijd bezig geweest met reanimatie van de man waarbij ook de hulp van het personeel van de traumahelikopter werd ingeroepen, die op de locatie hebben geassisteerd bij de hulpverlening. Alle hulp mocht helaas niet meer baten. De politie heeft op de ongevalslocatie onderzoek gedaan naar wat er precies heeft plaatsgevonden.