Wasdroger zorgt voor brand in een woning

Rond elf uur rukte de brandweer van Almere uit voor een woningbrand in de Muziekwijk. Tijdens het aanrijden werd de melding gespecificeerd naar zolderbrand. De politie en de brandweer ter plaatse constateerden dat er een wasdroger in de brand stond. De droger was oververhit geraakt waarna de inhoud ervan flam vatte. Er zijn geen gewonden gevallen.

Ongeveer een uur later moest de brandweer opnieuw uitrukken voor dezelfde woning. Het is bij ons onbekend waarom de brandweer opnieuw nodig was.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.