Overleden man bij brand in flat Salsastraat

-* Update 09-01-2017: De man is niet door de brand om het leven gekomen*-

Zaterdag aan het begin van de middag is een man overleden na een brand in een flat aan de Salsastraat.

Rond 12.20 brak de brand uit op de eerste verdieping. De brandweer kwam met meerdere voertuigen ter plaatse om de brand te bestrijden. Ook werd een ambulance opgeroepen. Naar later bleek kwam de hulp voor de bewoner, een 71-jarige man, helaas te laat.

Deel van de woningen rondom de woning met brand was ontruimd. Nadat deze waren gecontroleerd mochten de bewoners weer naar binnen.

De omgeving van de woning is afgezet. Verder onderzoek zal moeten uitwijzen wat de exacte oorzaak van de brand is geweest. Forensische rechercheus zijn ter plaatse geweest om sporenonderzoek te doen.

5 gedachten over “Overleden man bij brand in flat Salsastraat

• Barbara Spitse

Natuurlijk was het voor ons even vervelend dat we in deze kou ons huis uit moesten, maar dat weegt niet op tegen het verlies van deze buurman, sterkte voor de nabestaanden.

• Bianca Hey

Wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte voor de nabestaanden.

• We wensen die famallie veel sterkte na dit vreeslijke nieuws dat je zo om moet komen

• Woningen niet gecontroleerd,zelf aan politie gevraagd of we terug naar onze woning mochten,totaal geen info of wat dan ook gehad,erg slecht!!

• Barbara Spitse

Het bericht klopt niet helemaal, onze woningen zijn niet gecontroleerd, nadat wijzelf aan de politie hebben gevraagd of we weer terug mochten kregen we bevestigend antwoord, weet niet hoelang ze ons anders in de kou hadden laten staan.
    Gelukkig werd onze buurvrouw in haar nachtpon opgevangen door buren aan de overkant van de flat !