Persberichten

45-Jarige Almeerse winkeldief overleden na aanhouding

PolitielogoEen verdachte van winkeldiefstal in Duivendrecht die maandagmiddag is overleden, is een 45-jarige man uit Almere. De familie van de man is door de politie geïnformeerd nadat zijn identiteit was vastgesteld.

Kort na het incident heeft de politie een 43-jarige man aangehouden die de Almeerder zou hebben overmeesterd. De officier van justitie heeft de man heengezonden omdat er geen gronden zijn om hem langer vast te houden. Hij blijft wel verdachte.

Het is nog niet duidelijk waaraan de 45-jarige Almeerder is overleden. Op het lichaam van de man is door de officier van justitie sectie gelast. De resultaten zijn nog niet bekend.

De Rijksrecherche doet onderzoek omdat de politie ook bij de aanhouding was betrokken. Dit onderzoek loopt.